25.8.11

#...and the sun told the girl: follow me. And she followed it.# OUTFIT



Por fin puedo actualizar el blog, tenía tantas ganas...!!!
Ni si quiera el calor asfixiante de agosto a plena tarde ha podido conmigo,
aunque no os voy a negar que no fue nada fácil resistir el calor.
Menos mal que tengo un fotógrafo que apunta maneras y todo fue sobre ruedas.
Hi everybody!
I wanna say sorry to my english readers, you know it has been a long time... sorry again.
I’ve got some time to relax now, so yesterday I took some pictures down the spanish sun.
It was so funny but I thought the stifling heat was killing me... I’m sure the next time I will improve the schedule. 
I hope you like it =)









t-shirt · camiseta · bershka · old

shorts · kookaï · ss11
peep toes · zara · aw11·12 
purse · bolso · Bimba&Lola · ss11
bracelet · brazalete · day a day · old
watch · reloj · Pontina de El Corte Inglés · old
sun glasses · gafas de sol · ray ban  · ss10 (special edition)


¿Qué os ha parecido? Si os habéis quedado con ganas de más... 

Have you enjoyed it? more photos down



Photos by J.H.R.
xxoo

FOLLOW ME ON TWITTER, FACEBOOK, BLOGLOVIN, YOUTUBE.

3 comentarios:

  1. estoy enamorada locamente de esos tacones!

    ResponderEliminar
  2. Me encantan los zapatos, estás muy guapa, besitos, RA

    http://mysweetpeque.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Adoro como rompe el reloj con el conjunto !! y ese bolso me encanta! Muchisimos besos
    www.mrolez.com

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...